Przewozy z Wrocławia nad Morze

SEZON LETNI 2022 – NAD MORZE Z EKSPRES BUSEM

Wrocław-Morze

Od 25.06.2022r. do 3 września 2022r. w każdą sobotę  kursujemy na linii Trzebnica – Wrocław – Kołobrzeg – Mrzeżyno (przez: Mielno, Sarbinowo, Gąski, Ustronie Morskie, Sianożęty) oraz Trzebnica – Wrocław – Niechorze (przez: Międzyzdroje, Międzywodzie, Dziwnów, Pobierowo, Trzęsacz, Rewal).
Zapraszamy do zakupu biletów na naszej stronie www.ekspresbus.pl.

OFERUJEMY POŁĄCZENIA [Sobota]

Szczegółowe informacje na temat linii Trzebnica – Wrocław – Kołobrzeg – Mrzeżyno (przez: Mielno, Sarbinowo, Gąski, Ustronie Morskie, Sianożęty):

Przystanki:

00:30 | Trzebnica, Ks. W. Bochenka
01:00 | Wrocław, Dworzec Nadodrze
02:00 | Leszno, ul. 17-go Stycznia stadion
03:30 | Poznań, ul. Matyi, Dworzec Autobusowy PKS – stanowisko nr 3
06:00 | Jastrowie, ul. Gdańska
07:50 | Mielno, ul. Lechitów / hala
08:05 | Sarbinowo – Pętla
08:20 | Gąski, ul. Nadbrzeżna / Latarnia
08:35 | Ustronie Morskie, ul. Woj. Polskiego (Marysin)
08:45 | Sianożęty, ul. Lotnicza
09:05 | Kołobrzeg, ul. Jagiellońska, Dworzec PKP – stanowisko nr 5
09:30 | Mrzeżyno, ul. Kołobrzeska

Szczegółowe informacje na temat linii Mrzeżyno – Kołobrzeg – Wrocław – Trzebnica

Przystanki:

11:30 | Mrzeżyno, ul. Kołobrzeska
11:55 | Kołobrzeg, ul. Jagiellońska, Dworzec PKP – stanowisko nr 5
12:20 | Sianożęty, ul. Lotnicza
12:30 | Ustronie Morskie, ul. Woj. Polskiego (Marysin)
12:45 | Gąski, ul. Nadbrzeżna / Latarnia
13:00 | Sarbinowo – Pętla
13:15 | Mielno, ul. Lechitów / hala
15:05 | Jastrowie, ul. Gdańska
18:00 | Poznań, ul. Matyi, Dworzec Autobusowy PKS – stanowisko nr 3
19:30 | Leszno, ul. 17-go Stycznia stadion
20:30 | Wrocław, Dworzec Nadodrze
21:00 | Trzebnica, Trzebnica, Ks. W. Bochenka

Szczegółowe informacje na temat linii Trzebnica – Wrocław – Niechorze (przez: Międzyzdroje, Międzywodzie, Dziwnów, Pobierowo, Trzęsacz, Rewal):

Przystanki:

01:00 | Trzebnica, Ks. W. Bochenka
01:30 | Wrocław, Dworzec Nadodrze
02:50 | Lubin, al. Niepodległości/Centrum
04:50 | Gorzów Wielkopolski, ul. Roosevelta
06:50 | Międzyzdroje, ul. Niepodległości (muzeum)
07:20 | Międzywodzie, ul. Armii Krajowej
07:30 | Dziwnów, ul. Słowackiego (camping)
07:45 | Pobierowo, ul. Jana z Kolna
07:55 | Trzęsacz, ul. Kamieńska
08:00 | Rewal, ul. Kamieńska
08:10 | Niechorze, ul. Kolejowa

Szczegółowe informacje na temat linii Niechorze – Wrocław – Trzebnica:

Przystanki:

12:00 | Niechorze, ul. Kolejowa
12:10| Rewal, ul. Kamieńska
12:15 | Trzęsacz, ul. Kamieńska
12:25 | Pobierowo, ul. Jana z Kolna
12:40 | Dziwnów, ul. Słowackiego (camping)
12:50 | Międzywodzie, ul. Armii Krajowej
13:20 | Międzyzdroje, ul. Niepodległości (muzeum)
15:20 | Gorzów Wielkopolski, ul. Roosevelta
17:20 | Lubin, al. Niepodległości/Centrum
18:40 | Wrocław, Dworzec Nadodrze
19:10 | Trzebnica, Trzebnica, Ks. W. Bochenka

Ekspres Bus zastrzega sobie prawo do niewielkich odstępstw od podanych godzin.

Pasażer może zakupić bilet przed wyjazdem najpóźniej na:

  1. 48 GODZIN PRZED PLANOWANĄ DATĄ PRZEJAZDU ZA POŚREDNICTWEM NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ.
  2. 24 GODZIN PRZED PLANOWANĄ DATĄ PRZEJAZDU TELEFONICZNIE.

Kontakt w sprawie zakupu biletów:  601520667 lub 605222277. Podane numery są dostępne w godzinach: dni robocze 8.00-18.00 w weekendy 10.00-12.00.

W pozostałych sprawach ( rozkład jazdy, ceny biletów itp.) prosimy o  KONTAKT

Kontakt e-mailowy: biuro@ekspresbus.pl

REGULAMIN PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH DALEKOBIEŻNYCH

I . BILETY
1. Wykupienie biletu jest potwierdzeniem przyjęcia warunków regulaminu przewozu.
2. Bilet podróżny jest na okaziciela.
3. Bilet można wykupić najpóźniej 48 godzin przed planowanym odjazdem w systemie przedsprzedaży na stronie przewoźnika www.ekspresbus.pl
4. W przypadku niewykorzystania biletu traci on ważność.
5. Nie zwraca się należności w przypadku zagubienia biletu.
6. Bilet zakupiony na przejazd w obie strony, a wykorzystany tylko w jedną stronę nie podlega zwrotowi.
6. Bilet w którym dokonano już raz zmiany daty wyjazdu nie podlega zwrotowi.
7. Zwrot biletów jest możliwy najpóźniej do 3 dni przed planowanym wyjazdem z zastrzeżeniem:
a/ w przypadku zwrotu biletu 7 dni przed terminem wyjazdu przewoźnik zwraca 100 % ceny biletu.
b/ w przypadku zwrotu biletu 6-3 dni przed terminem wyjazdu przewoźnik potrąca opłatę sankcyjną w wysokości 50% wartości biletu.
II . PRZEWÓZ BAGAŻY
1. W ramach wykupionego biletu można zabrać jedną sztukę bagażu o wadze nieprzekraczającej 30kg oraz bagaż podręczny
o wadze do 5 kg.
2. Pasażer może zabrać za dodatkową opłatą drugą i kolejną sztukę bagażu. Opłata za każdą kolejną sztukę bagażu wynosi 50,00zł
(opłata za nadbagaż pobierana jest przez obsługę autokaru).
3. Bagaż powinien być odebrany przez pasażera z chwilą przyjazdu do miejsca docelowego.
4. Reklamacje dotyczące bagażu przyjmowane są przez obsługę autokaru w chwili jego wydania.
5. Odpowiedzialność przewoźnika za bagaż jest ograniczona do wartości aktualnej ceny zakupionego biletu jednokierunkowego.
6. Bagaż o większej wartości powinien być ubezpieczony indywidualnie przez pasażera.
7. Za rzeczy pozostawione w autokarze (bagaż podręczny, dokumenty, gotówkę, biżuterię, papiery wartościowe) przewoźnik
nie ponosi odpowiedzialności.
8. Zabrania się przewożenia materiałów i przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu podczas podróży.
9. Nie przewozimy zwierząt.
III . PRAWA I OBOWIĄZKI
1. Przed wykupieniem biletu pasażer ma obowiązek zapoznać się z warunkami regulaminu podróży, a wykupienie biletu
jest równoznaczne z przyjęciem tych warunków.
2. Pasażer ma obowiązek posiadać ważny bilet.
3. Pasażer powinien oczekiwać na autokar minimum 15 minut przed planowanym odjazdem, a niestawienie się pasażera
na umówioną godzinę jest równoznaczne z jego rezygnacją.
4. W przypadku opóźnienia się autokaru pasażer powinien oczekiwać na niego nie krócej niż 1 godzinę, jeżeli niemożliwość
skorzystania z przewozu linią EKSPRES BUS nastąpi w skutek odwołania przewozu, pasażerowi przysługuje zwrot do wysokości
kwoty opłaconej za przejazd.
5. Za zanieczyszczenia autokaru przez pasażera, pobierana jest opłata w wysokości 100zł na koszt czyszczenia, a za uszkodzenie wyposażenia autokaru pasażer ponosi odpowiedzialność w wysokości wyrządzonej szkody, na rzecz napraw.
6. W autokarze obowiązuje zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu i środków odurzających.
IV . PRAWA I OBOWIĄZKI PRZEWOŹNIKA
1. Autokar obsługujący dana linię jest odpowiednio oznaczony tablica informacyjną.
2. Przewoźnik ma prawo nie dopuścić zajęcia miejsca w autokarze, lub odpowiednio odmówić dalszego przewozu w następujących przypadkach:
a/ Pasażer nie przestrzega regulaminu i zarządzeń obsługi autokaru.
b/ Pasażer jest pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub jest chory w skutek czego może być zagrożeniem dla innych pasażerów.
c/ Zachowuje się w sposób uciążliwy dla innych pasażerów.
3. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub odwołanie kursów z przyczyn od niego niezależnych (odprawy graniczne, żywioły)
4. W przypadku przerwania jazdy w skutek awarii autokaru i niemożliwości kontynuowania jazdy, przewoźnik jest zobowiązany
do podstawienia zastępczego środka transportu.
5. W szczególnych przypadkach przewoźnik zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
6. Na czas podróży pasażer jest ubezpieczony przez przewoźnika w ramach obowiązujących ubezpieczeń komunikacyjnych.
7. Reklamacje dotyczące podróży należy kierować na adres przewoźnika w trybie do 14 dni od daty wyjazdu.
8. Obowiązkiem przewoźnika jest rozpatrzenie i odpowiedź na reklamację w 14 dni.


Wygodny dojazd na wakacje to niezwykle ważny element podróży, który nierzadko planuje się na równi z wyborem miejsca odpoczynku. Komfortowy przejazd wpływa na samopoczucie i stopień zadowolenia z urlopu.

Zachęcamy do skorzystania z naszej usługi przewozów pasażerskich nad morze. Posiadamy wysokiej klasy pojazdy, które uczynią podróż wygodną i przyjemną. Nasza flota jest nowoczesna (posiadamy busy prestiżowych producentów),  a kierowcy są odpowiednio przygotowani do wykonywania swojej profesji, dzięki czemu jazda jest bardzo bezpieczna.

Oferujemy wygodne godziny odjazdu. Na trasie Wrocław Mielno bus nad morze kursuje w soboty startując 30 minut po północy, aby dotrzeć na miejsce o komfortowej, porannej godzinie. W ten sposób można maksymalnie wykorzystać swój czas przeznaczony na odpoczynek i zakwaterowanie. Przygotowaliśmy tę ofertę przede wszystkim z myślą o wczasowiczach, którzy nie chcą zmarnować dodatkowych dni urlopu wyłącznie z powodu niewygodnych terminów kursów.

Trasa Wrocław Kołobrzeg jest jedną z najpopularniejszych w regionie, dlatego zachęcamy do wykupienia biletów przynajmniej kilka dni przed podróżą. Za pomocą naszej strony strony internetowej można nabyć bilety najpóźniej na 48 godzin przed terminem odjazdu, ale w nagłych przypadkach proponujemy kontakt telefoniczny (do 12 godzin przed datą przejazdu). Nasi pracownicy służą pomocą – sprawdzą dostępne możliwości i doradzą najlepsze rozwiązania.

Na przewozy honorujemy ulgi ustawowe stosowane w komunikacji przyśpieszonej.

Przy zakupie biletów w obie strony na pełnej trasie zyskujesz 20zł bonifikaty. Bonifikata dotyczy zakupu biletów on-line przez stronę Ekspres Bus oraz bezpośrednio w biurze przy ul Św. Jadwigi 1F Trzebnica. 

WAŻNE: Bonifikata przy zakupie biletów w obie strony oraz korzystanie z ulg ustawowych nie łączą się.

Przewozy Ekspres Bus to korzystna oferta dla całych rodzin,  które chcą za niską cenę i komfortowo wybrać się na wakacje.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami trasy, a w razie wątpliwości – do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Cennik biletów jednorazowych na linii regularnej przyśpieszonej Trzebnica – Wrocław Nadodrze – Kołobrzeg – Mrzeżyno

Wroclaw-Kolobrzeg-2022

Cennik biletów jednorazowych na linii regularnej przyśpieszonej Trzebnica – Wrocław Nadodrze – Międzyzdroje – Niechorze