Przewozy z Wrocławia nad Morze

SEZON LETNI 2021 – NAD MORZE Z EKSPRES BUSEM

Wrocław-Morze

Od 29 maja 2021r. do 12 września 2021r. kursujemy na linii Trzebnica – Wrocław – Kołobrzeg – Mrzeżyno (przez: Mielno, Sarbinowo, Gąski, Ustronie Morskie, Sianożęty) oraz Trzebnica – Wrocław – Niechorze (przez: Międzyzdroje, Międzywodzie, Dziwnów, Pobierowo, Trzęsacz, Rewal).
Zapraszamy do zakupu biletów na naszej stronie www.ekspresbus.pl.

OFERUJEMY POŁĄCZENIA [Sobota-Niedziela]

Szczegółowe informacje na temat linii Trzebnica – Wrocław – Kołobrzeg – Mrzeżyno (przez: Mielno, Sarbinowo, Gąski, Ustronie Morskie, Sianożęty):

Przystanki:

00:30 | Trzebnica, Ks. W. Bochenka
01:00 | Wrocław, Dworzec Nadodrze
02:00 | Leszno, ul. 17-go Stycznia stadion
03:30 | Poznań, ul. Matyi, Dworzec Autobusowy PKS – stanowisko nr 3
06:00 | Jastrowie, ul. Gdańska
07:50 | Mielno, ul. Lechitów / hala
08:05 | Sarbinowo – Pętla
08:20 | Gąski, ul. Nadbrzeżna / Latarnia
08:35 | Ustronie Morskie, ul. Woj. Polskiego (Marysin)
08:45 | Sianożęty, ul. Lotnicza
09:05 | Kołobrzeg, ul. Jagiellońska, Dworzec PKP – stanowisko nr 5
09:30 | Mrzeżyno, ul. Kołobrzeska

Szczegółowe informacje na temat linii Mrzeżyno – Kołobrzeg – Wrocław – Trzebnica

Przystanki:

11:30 | Mrzeżyno, ul. Kołobrzeska
11:55 | Kołobrzeg, ul. Jagiellońska, Dworzec PKP – stanowisko nr 5
12:20 | Sianożęty, ul. Lotnicza
12:30 | Ustronie Morskie, ul. Woj. Polskiego (Marysin)
12:45 | Gąski, ul. Nadbrzeżna / Latarnia
13:00 | Sarbinowo – Pętla
13:15 | Mielno, ul. Lechitów / hala
15:05 | Jastrowie, ul. Gdańska
18:00 | Poznań, ul. Matyi, Dworzec Autobusowy PKS – stanowisko nr 3
19:30 | Leszno, ul. 17-go Stycznia stadion
20:30 | Wrocław, Dworzec Nadodrze
21:00 | Trzebnica, Trzebnica, Ks. W. Bochenka

Szczegółowe informacje na temat linii Trzebnica – Wrocław – Niechorze (przez: Międzyzdroje, Międzywodzie, Dziwnów, Pobierowo, Trzęsacz, Rewal):

Przystanki:

01:00 | Trzebnica, Ks. W. Bochenka
01:30 | Wrocław, Dworzec Nadodrze
02:50 | Lubin, al. Niepodległości/Centrum
04:50 | Gorzów Wielkopolski, ul. Roosevelta
06:50 | Międzyzdroje, ul. Niepodległości (muzeum)
07:20 | Międzywodzie, ul. Armii Krajowej
07:30 | Dziwnów, ul. Słowackiego (camping)
07:45 | Pobierowo, ul. Jana z Kolna
07:55 | Trzęsacz, ul. Kamieńska
08:00 | Rewal, ul. Kamieńska
08:10 | Niechorze, ul. Kolejowa

Szczegółowe informacje na temat linii Niechorze – Wrocław – Trzebnica:

Przystanki:

12:00 | Niechorze, ul. Kolejowa
12:10| Rewal, ul. Kamieńska
12:15 | Trzęsacz, ul. Kamieńska
12:25 | Pobierowo, ul. Jana z Kolna
12:40 | Dziwnów, ul. Słowackiego (camping)
12:50 | Międzywodzie, ul. Armii Krajowej
13:20 | Międzyzdroje, ul. Niepodległości (muzeum)
15:20 | Gorzów Wielkopolski, ul. Roosevelta
17:20 | Lubin, al. Niepodległości/Centrum
18:40 | Wrocław, Dworzec Nadodrze
19:10 | Trzebnica, Trzebnica, Ks. W. Bochenka

Ekspres Bus zastrzega sobie prawo do niewielkich odstępstw od podanych godzin.

Pasażer może zakupić bilet przed wyjazdem najpóźniej na:

  1. 48 GODZIN PRZED PLANOWANĄ DATĄ PRZEJAZDU ZA POŚREDNICTWEM NASZEJ STRONY INTERNETOWEJ.
  2. 24 GODZIN PRZED PLANOWANĄ DATĄ PRZEJAZDU TELEFONICZNIE.

Kontakt w sprawie zakupu biletów:  601520667 lub 605222277. Podane numery są dostępne w godzinach: dni robocze 8.00-18.00 w weekendy 10.00-12.00.

W pozostałych sprawach ( rozkład jazdy, ceny biletów itp.) prosimy o  KONTAKT

Kontakt e-mailowy: biuro@ekspresbus.pl

REGULAMIN PRZEWOZÓW PASAŻERSKICH DALEKOBIEŻNYCH

I . BILETY
1. Wykupienie biletu jest potwierdzeniem przyjęcia warunków regulaminu przewozu.
2. Bilet podróżny jest na okaziciela.
3. Bilet można wykupić najpóźniej 48 godzin przed planowanym odjazdem w systemie przedsprzedaży na stronie przewoźnika www.ekspresbus.pl
4. W przypadku niewykorzystania biletu traci on ważność.
5. Nie zwraca się należności w przypadku zagubienia biletu.
6. Bilet zakupiony na przejazd w obie strony, a wykorzystany tylko w jedną stronę nie podlega zwrotowi.
6. Bilet w którym dokonano już raz zmiany daty wyjazdu nie podlega zwrotowi.
7. Zwrot biletów jest możliwy najpóźniej do 3 dni przed planowanym wyjazdem z zastrzeżeniem:
a/ w przypadku zwrotu biletu 7 dni przed terminem wyjazdu przewoźnik zwraca 100 % ceny biletu.
b/ w przypadku zwrotu biletu 6-3 dni przed terminem wyjazdu przewoźnik potrąca opłatę sankcyjną w wysokości 50% wartości biletu.
II . PRZEWÓZ BAGAŻY
1. W ramach wykupionego biletu można zabrać jedną sztukę bagażu o wadze nieprzekraczającej 30kg oraz bagaż podręczny
o wadze do 5 kg.
2. Pasażer może zabrać za dodatkową opłatą drugą i kolejną sztukę bagażu. Opłata za każdą kolejną sztukę bagażu wynosi 50,00zł
(opłata za nadbagaż pobierana jest przez obsługę autokaru).
3. Bagaż powinien być odebrany przez pasażera z chwilą przyjazdu do miejsca docelowego.
4. Reklamacje dotyczące bagażu przyjmowane są przez obsługę autokaru w chwili jego wydania.
5. Odpowiedzialność przewoźnika za bagaż jest ograniczona do wartości aktualnej ceny zakupionego biletu jednokierunkowego.
6. Bagaż o większej wartości powinien być ubezpieczony indywidualnie przez pasażera.
7. Za rzeczy pozostawione w autokarze (bagaż podręczny, dokumenty, gotówkę, biżuterię, papiery wartościowe) przewoźnik
nie ponosi odpowiedzialności.
8. Zabrania się przewożenia materiałów i przedmiotów, które mogą zagrażać bezpieczeństwu podczas podróży.
9. Nie przewozimy zwierząt.
III . PRAWA I OBOWIĄZKI
1. Przed wykupieniem biletu pasażer ma obowiązek zapoznać się z warunkami regulaminu podróży, a wykupienie biletu
jest równoznaczne z przyjęciem tych warunków.
2. Pasażer ma obowiązek posiadać ważny bilet.
3. Pasażer powinien oczekiwać na autokar minimum 15 minut przed planowanym odjazdem, a niestawienie się pasażera
na umówioną godzinę jest równoznaczne z jego rezygnacją.
4. W przypadku opóźnienia się autokaru pasażer powinien oczekiwać na niego nie krócej niż 1 godzinę, jeżeli niemożliwość
skorzystania z przewozu linią EKSPRES BUS nastąpi w skutek odwołania przewozu, pasażerowi przysługuje zwrot do wysokości
kwoty opłaconej za przejazd.
5. Za zanieczyszczenia autokaru przez pasażera, pobierana jest opłata w wysokości 100zł na koszt czyszczenia, a za uszkodzenie wyposażenia autokaru pasażer ponosi odpowiedzialność w wysokości wyrządzonej szkody, na rzecz napraw.
6. W autokarze obowiązuje zakaz palenia papierosów, spożywania alkoholu i środków odurzających.
IV . PRAWA I OBOWIĄZKI PRZEWOŹNIKA
1. Autokar obsługujący dana linię jest odpowiednio oznaczony tablica informacyjną.
2. Przewoźnik ma prawo nie dopuścić zajęcia miejsca w autokarze, lub odpowiednio odmówić dalszego przewozu w następujących przypadkach:
a/ Pasażer nie przestrzega regulaminu i zarządzeń obsługi autokaru.
b/ Pasażer jest pod wpływem alkoholu, środków odurzających lub jest chory w skutek czego może być zagrożeniem dla innych pasażerów.
c/ Zachowuje się w sposób uciążliwy dla innych pasażerów.
3. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub odwołanie kursów z przyczyn od niego niezależnych (odprawy graniczne, żywioły)
4. W przypadku przerwania jazdy w skutek awarii autokaru i niemożliwości kontynuowania jazdy, przewoźnik jest zobowiązany
do podstawienia zastępczego środka transportu.
5. W szczególnych przypadkach przewoźnik zastrzega sobie możliwość zmiany trasy.
6. Na czas podróży pasażer jest ubezpieczony przez przewoźnika w ramach obowiązujących ubezpieczeń komunikacyjnych.
7. Reklamacje dotyczące podróży należy kierować na adres przewoźnika w trybie do 14 dni od daty wyjazdu.
8. Obowiązkiem przewoźnika jest rozpatrzenie i odpowiedź na reklamację w 14 dni.


Wygodny dojazd na wakacje to niezwykle ważny element podróży, który nierzadko planuje się na równi z wyborem miejsca odpoczynku. Komfortowy przejazd wpływa na samopoczucie i stopień zadowolenia z urlopu.

Zachęcamy do skorzystania z naszej usługi przewozów pasażerskich nad morze. Posiadamy wysokiej klasy pojazdy, które uczynią podróż wygodną i przyjemną. Nasza flota jest nowoczesna (posiadamy busy prestiżowych producentów), a kierowcy odpowiednio przygotowani do wykonywania swojej profesji, dzięki czemu jazda jest bardzo bezpieczna.

Oferujemy wygodne godziny odjazdu. Na trasie Wrocław Mielno bus nad morze startuje 30 minut po północy, aby dotrzeć na miejsce o komfortowej, porannej godzinie. W ten sposób można maksymalnie wykorzystać swój czas przeznaczony na odpoczynek i zakwaterowanie. Ponadto busy nad morze kursują w soboty i niedziele. Przygotowaliśmy tę ofertę przede wszystkim z myślą o wczasowiczach, którzy nie chcą zmarnować dodatkowych dni urlopu wyłącznie z powodu niewygodnych terminów kursów.

Trasa Wrocław Kołobrzeg jest jedną z najpopularniejszych w regionie, dlatego zachęcamy do wykupienia biletów przynajmniej kilka dni przed podróżą. Za pomocą naszej strony strony internetowej można nabyć bilety najpóźniej na 48 godzin przed terminem odjazdu, ale w nagłych przypadkach proponujemy kontakt telefoniczny (do 12 godzin przed datą przejazdu). Nasi pracownicy służą pomocą – sprawdzą dostępne możliwości i doradzą najlepsze rozwiązania.

Na przewozy honorujemy ulgi ustawowe stosowane w komunikacji przyśpieszonej.

Przy zakupie biletów w obie strony  zyskujesz 10% bonifikaty.

WAŻNE: Bonifikata przy zakupie biletów w obie strony oraz korzystanie z ulg ustawowych nie łączą się.

Przewozy Ekspres Bus to korzystna oferta dla całych rodzin,  które chcą za niską cenę i komfortowo wybrać się na wakacje.

Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami trasy, a w razie wątpliwości – do kontaktu. Chętnie odpowiemy na wszystkie pytania.

Cennik biletów jednorazowych na linii regularnej przyśpieszonej Trzebnica – Wrocław Nadodrze – Kołobrzeg – Mrzeżyno

Wroclaw_Mrzezyno cennik-2021

Cennik biletów jednorazowych na linii regularnej przyśpieszonej Trzebnica – Wrocław Nadodrze – Międzyzdroje – Niechorze

Wroclaw_Niechorze cennik-2021

 

UWAGA ! ŁAPCIE OKAZJE ! 10%+10% 

Akcja promocyjna trwa od 29 maja 2021r. do 15 grudnia 2021r. 

Kupujesz bilet nad morze tam i z powrotem zyskujesz 10% rabatu + voucher rabatowy 10% na pobyt w apartamencie nad morzem lub w górach. 

Wyjątkowa akcja promocyjna dla osób które skorzystają z naszych usług na przejazdy nad Morze Bałtyckie. Przewozy nadmorskie sezon 2021r.  

REGULAMIN VOUCHERÓW RABATOWYCH

1) Vouchery rabatowe 10% uprawniają ich posiadaczy do jednorazowej zniżki w wysokości 10% na pobyt w apartamentach w Siennej (Czarna Góra) oraz w apartamentach w Mielnie.
2) Voucher rabatowy 10% upoważnia do zniżki za pobyt w okresie od 29 maja 2021r. do 30 listopada 2021r. w apartamentach Bormio 11, Solden 26 w Siennej ( Czarna Góra ) – szczegółowy opis apartamentów 
3) Voucher rabatowy 10% upoważnia do zniżki za pobyt w okresie od 1 września 2021r.  do 15 grudnia 2021r. w apartamentach 7/1, 11/29, 13/11, 406A w Mielnie – szczegółowy opis apartamentów 
4) Vouchery rabatowe są dostępne wyłącznie dla osób które ukończyły 18 lat i skorzystały z oferty regularnych przewozów nadmorskich Ekspres Bus w 2021r. tj. zakupiły bilet tam i z powrotem na trasach relacji Trzebnica-Mrzeżyno–Trzebnica oraz Trzebnica-Niechorze-Trzebnica ( lub przystankach pośrednich) przez stronę przewoźnika https://www.ekspresbus.pl/ lub bezpośrednio w biurze Ekspresbus ul. Św. Jadwigi 1F, 55-100 Trzebnica.
5) Vouchery rabatowe są dostępne w określonej ilości. Każdy z voucherów posiada swój indywidualny numer i są wysyłane osobom upoważnionym w formie elektronicznej ( mailem ). 
6) Rabat naliczany jest od całkowitej kwoty za zarezerwowany pobyt w danym apartamencie.
7) Voucher należy okazać przed dokonaniem płatności za pobyt.
8) Vouchery nie łączą się ze sobą.